Saturday, March 27, 2010

prostituţia la heterosexuali neogen

L-am cunoscut pe neogen. Era în căutare de femei. Un pic de burtică, pe la 30 de ani. Poze cu el în Italia.
I-am trimis mesaj în care îi spun că vreau să-l sug. Mă adaugă în lista de mess.
Conversaţia:

------------------------------------------------
Start of el  buffer: Sat Mar 27 23:28:37 2010
el : pe bune [iei muie]?
eu : salut, da, pe bune
el : :-?
el : d unde esti ?
eu : bucureşti
el : si cu ce te ocupi u ?
eu : profesia?
el : da
el : ce faci ?
el : care este job-ul tau
el : la asta ma refer
eu : profesia din păcate e una, ce fac e alta
eu : lucrez la o firmă
el : pai asta intrebam
el : ca in ziua de astazi multi lucreaza la firme
eu : da, corect eu mă număr printre ăia mulţi: care lucrează la firme.Asigur serviciul clienţ.
el : ce fel de serviciu ?
eu : ei, am un număr verde îmi subţiez vocea şi fac pe curva penală. Mulţumit?
el :[râde]

eu :[râd]
el : mda
el : m-ai facut sa zambesc
el : pe unde locuiesti ?
eu : aş vrea mai degrabă să te excit
eu : [zâmbet]
el : dar femeile nu-ti plac?
eu : nu mă atrag sexual deloc
el : mmm
eu : tu nu eşti acum în buc?
el : ba da dc?
eu : mă întrebai de unde sunt
el : da
el : si pe unde locuiesti am intrebat
eu : (cartier) ...
el : aha
eu : tu?
el : (cartier)...
eu :[zâmbesc] ei, voi aştepta ca (cartierul lui) ... să fută în gură (cartierul meu) ...
el : [râde]
el : măi: sincer nu am facut asta niciodata si nuj ce sa zci
el : am o teama asa sincer sa fiu (comentariul meu de două ori sincer)
eu : de obicei umblu cu un cuţit la mine şi după ce termin bărbatul îi tai pula şi o agăţ deasupra patului (trofeu)
eu :[râd]
eu : teamă de ce anume?
el : pai na: nu mai m-am intalnit niciodata cu un barbat
eu : seniorule uite să o luăm pe paşi
eu : 1) te întâlneşti
eu : 2) stai de vorbă
eu : 3) te plimbi
eu : 4) dacă îţi invingi teama dai o muie la o gură pricepută
eu : de care din paşii de mai sus îşţi e cel mai frică?
el : 4
eu : paşii sunt cronologici şi ţi se oferă o telecomanda cu buton roşu
el : lasa-ma frate
el : ca eu caut dalea cu lovele
el : ;)
el : daca imi dai una daia
el : iti dau si eu ce vrei
el : ;)
End of el  buffer: Sat Mar 27 23:35:48 2010

Concluzii:
1) insistenţa legată de unde lucrez, unde stau. Mai ales unde lucrez. Ca orice curvă, evaluează potenţialul venit. Face tarife în funcţie de venitul anual declarat al clientului.
2) virginitatea: "nu am mai făcut asta niciodată". Ca la orice curvă, clientul trebuie să aibă impresia că e unic, că ea de fapt e femeie serioasă, că face o excepţie din curiozitate, etc. Asta adauga la excitaţie şi îl face pe client să lase garda jos.
3) dacă vede că clientul nu e naiv (centaur, fraier, sclav, etc.) atunci îşi dă rapid arama pe faţă.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.