Thursday, March 25, 2010

homofob isteric neogen alexgrig85

Profil Neogen:
www.neogen.ro/alexgrig85
Eu:
"Salut
Frumos profil, felicitari.
Imi place mult sa o sug si o fac foarte bine.
Mi-as dori mult sa te cunosc.
Id de mess: ...
"
El 1:
"v-as impusca direct in cap....sa te cunosti cu mata si sa i-o sugi lu' tactu homalaule"
El 2 (fără să răspund eu nimic, dar nu a fost de ajuns evident primul răspuns):
"jegosule,imputitule ,muistule ,zdreanta ordinara ....luate-ar poponari la pl...schizofrenicule....ducete -ai la puscarie pe o miee de ani"
Bun ce constat eu:
1) aşa precum a reieşit şi din studii, tocmai bărbaţii care au probleme cu propria sexualitate dezvoltă un mecanism de autoapărare. Fac spume, fac urât.
La acest nene din poze eu constat o doză puternică de feminitate. Poate sunt subiectivă, voi să mă contraziceţi. Această doză este resimţită de săracu' ca pe o ameninţare foarte directă şi foarte profundă. De aici şi violenţa.
Dar iarăşi o violenţă feminină, după posibilităţi. Adică o criză de isterie (spume la gură).
2) neprimind niciun răpuns la primul mesaj, dezamăgit, a mai trimis unul şi mai puternic (tipic feminin). Cu ţipete şi schimonoseli. Dacă avea pudrieră sau o vază de flori o arunca spre mine. Gesturi teatrale, de scandal caragialesc. Altă Miţă Baston.
Eu de final (obraznică ca de obicei):
"aoleu, măi ai grijă să nu te apuce crizele de isterie pe stradă şi să te trâteşti pe jos, că te am pe conştiinţă."
Şi aici blochez conversaţia.
Acum judecaţi voi dacă e feminin sau nu:

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.