Thursday, March 25, 2010

neogen valentin_120682

Ia fetelor de mai uitaţi încă unul:
http://www.neogen.ro/valentin_120682
Eu:
"Salut
Frumos profil, felicitari.
Imi place mult sa o sug si o fac foarte bine.
Mi-as dori mult sa te cunosc.
Id de mess: ...
"
El:
"CRED CA ESTI TAMPIT RAU CAUTA IN ALTA PARTE"
Eu:
(să mai şi râdem un pic totuşi):
"Nesimţitule, golanule, ce urât vorbeşti tu cu doamnele."

În ziua următoare s-a obrăznicit însă (ca tot românul, cu simţul umorului şi întotdeauna amabil):
El:
"ce pula mea doamna esti u ma asa numesti u o doamna ,un bulangiu ca tine care esti  Si sa stii ca nu imi plac barbatii k cauta in alta parte barbati care vor barbati"
La a doua jignire trebuie să răspund pe măsură şi să blochez mahalaua:
eu:
"Am citit în studii că graşii cu pula mică sunt toţi bulangii, de aia ţi-am scris, că corepunzi"

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.