Saturday, March 20, 2010

perle adunate de pe gayromeo

www.gayromeo.com/lonelyboy20
titlu (transcris în româneşte):
"ai chef de distracţie si spaţiu?????? nu ezita să mă cuţi"
prin spaţiu se înţelege loc. Doreşte să fie luat în spaţiu şi se obligă să ofere distracţie.

Am tradus, dar de fapt din ce scrie se înţelege: "ai chef de distracţie şi de spaţiu?" (adică ne ia el pe noi în spaţiu).
titlu (original)
"ai chef de distractie si spatiu?????? nu ezita sa ma kutzi"
Text:
"sunt o persoana sociabila,imi place sa mi fac noi prieteni si kt mai multzi,iar cine este interesat poate sa intre pe mn. va astept"
Transcriere:
"Sunt o persoană sociabilă, îmi place să îmi fac noi prieteni şi cât mai mulţi, iar cine este interesat poate să intre pe mine, vă aştept"

Aş vrea să ştiu şi eu câţi au intrat pe el  Aş mai dori să ştiu câţi au intrat în el.

Altu', cam beat, mare_finete2010
www.gayromeo.com/mare_finete2010
Aici am nevoie eu de traducere:

"sal la toata lumea si sin asfara si despe fotare vapup"
Probabil după mai multe beri.
Să vă spun ce cred eu că a vrut să zică:
"salut la toată lumea şi la cei din afară (sau din astă ţară?) şi de peste hotare, vă pup"

Măi voi aştia de peste fotare, grăbiţi-vă să scrieţi la băiat.
mare_finete2010 locuieşte în Bucureşti, "nu conteaza sectotul".
Eu vă spun sincer: stau în sectotul doi.

altu', cazare4sex (www.gayromeo.com/cazare4sex), ne oferă:
"CAZARE SI LOC DISCRET PENTRU CLIPE DE NEUITAT"
Locul discret oferit este următorul (poza):

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.