Friday, March 26, 2010

curva gayromeo aladin1990

Ai profil pe un site de lipeli, te dai de ceasul morţii să răspunzi la tona de întrebări de acolo, ba te mai scremi să pui și un titlu atrăgător. Cireaşa de pe tort: o descriere amuzantă și inteligentă. După ce îţi bate inimioara că bărbatul vieţii tale va sări vrăjit pe tine hop și întrebarea:
"salut
cf?
ce cauti dragule?
"
Ah, mă ia apoplexia dragele mele surori. Atâta muncă... în zadar.
Cine vrea să ştie?
http://www.blogger.com/goog_1242827221aladin1990
Ce să-i răspund? Dacă o trimit la origini voi fi nesimţită.
Ia să vedem, la cât e de superficială probabil va muşca de momeală, măcar să fac un pic de mişto.
Eu:
"un frumuşel ca tine dragule care să mi-o tragă la muie" (îmi stătea pe limbă să spun o frumuşică, dar se prindea).
Ea:
"ms
dar ai fi dispus sa ma platesti dragule?
100lei ora
"
Sunt o fiinţă cu simţul umorului. De ce să mă enervez, chiar a muşcat de momeală, m-a luat în serios.
Eu:
"frumosule,la valoarea ta dacă nu ceri cel puţin 100 de euro pe oră nici nu discut cu tine,"
Ei acu şi unul mai simplu la minte ar trebui să se prindă, am cam muşcat.
Ea:
"vrei sa-mi dai 100euro/ora?"
Şi staţi că nu se termină aici. La vreo 12 ore din nou:
Ea:
"cf?
ma platesti 100euro?
sau am inteles cresit eu
"
Offfff.
Fetelor şi băieţilor mai mergeţi şi pe la şcoală, dezvoltă creierul, vă prindeţi mai uşor când vrea cineva să facă mişto de voi. Şi mai puneţi un pic mâna de munciţi. Lăsaţi centura în grija Primăriei.
Asta ca să nu mai trăiască lumea cu impresia că suntem o naţiune de paznici şi prostituate (de ambe sexe).
Unele din pozele fetei inteligente şi hărnicuţe:

[editat ulterior]
Am decis să scot pozele.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.