Sunday, March 14, 2010

homofob Mihail Fiu (neogen, facebook)

Micul meu experiment de demascare a homofobiei la români continuă.
Iată şi un Român italianizat (vai credeam că epoca lui Heliade-Rădulescu e moartă). Ne-am dat dracu', de când furăm portofele în cizmă. A venit acum generaţia due care nu mai ştie să zică la revedere, ne tratează cu d'alea gen macaroane îmbărligate.
Da' de înjurat tot pe româneşte.
Dumnealui are probabil nume autentic şi portret pe FaceBook. Acum are şi pe gay romania, ca să fie portofelul complet (portofel de Italy, na! să mă dau că ştiu şi eu limbi).
Mihail Fiu:
http://www.neogen.ro/mihailfiu
http://www.facebook.com/people/Mihail-Fiu/1147787630
Provocatoare cum sunt am scos tot ce era bun în el. Aviz doamnelor imprudente, care poate o să înveţe că cel mai bun blog de cunoscut caracterul bărbaţilor este unul de ... bulangioaice!

Schimbul de replici:
eu:
"Salut
Frumos profil, felicitari.
Imi place mult sa o sug si o fac foarte bine.
Mi-as dori mult sa te cunosc.
Id de mess:
(...)
"
El:
"ar trebui sa te abtii..... si tine cont ca am fost diplomatic...
addio!
"
Eu 2 (obraznică!):
"nu ma abţin: adio cu un singur d.
"
El 2 (aşa cum e în adevărata sa frumuseţe):
"intrucat esti imbecil nu stii ca addio cu 2 "d" este scris in italiana..... deci tine minte : da-te-n mortii mattii!"
Partea finală de înjurătură se adreseză cuiva care nu cunoaşte limbi (de circulaţie) aşa ca să priceapă pe româneşte, nu? Cu 2 tt ca să fie spirittual, la fel cum a fost diplomattic prima şi întâiaşi oară.
A blocat conversazzia pe Neogen dar am un răspuns aici:
"scoatte tona de aur de la gâttlej și tunde-ți cosițele. Pupici din nou".
Că veni vorba de frumuseţea caracterului bărbătesc. Oare de ce ne plac nouă bărbaţii, că în afară de pulă nu prea au nimic bun... Nu s-a inventat pula fără bărbat? Mă gândesc aşa la o pulă care când o freci să se transforme în pulă cu bărbat, iar după ce ne îndeplinim ritualul să se transforme la loc în pulă fără bărbat, pe care o bagi în frigider pentru următoarea repriză.
Masculul:

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.