Saturday, March 20, 2010

perle adunate de pe gayromeo (trei)

Lui emy4ever (www.gayromeo.com/emy4ever) îi plac economiile de "i" şi de bani:
titlu:
"sunt aici pentru distracti ador bani"
text:
"aici cu tine tu fara mine si asa amandoi printre nori daca ai bani vorbesti cu mine putem face ori ce imi place luxul"
Emy (patru ever) fii atentă îţi răspund şi eu:
"acolo numai tu cu tine fără mine şi aşa singurică printre nori să râmâi şi să vobeşti că nu am bani de aruncat acolo cu tine poţi face orice.". Na că nu am pus nici eu virgule.

blondul sexy, gavros (www.gay.romeo.com/gavros), caută o relaţie de mare distracţie şi poate şi mai mult
Eu recunosc că caut o felaţie de mare distracţie şi poate şi mai mult.

Băiatul mumos, baiatmumos, (www.gayromeo.com/baiatmumos) constată, filosofic:
"cat timp exista principii exista si seriozitate"
În textul anunţului emite un avertisment:
"hei app cei ce sunteti opsedati sexual stati linistiti si nu va deranjati sa ma contactati indiferent de ce poze am eu la profil , repet nu caut sex ci relatie". Aşadar eu fiind opsedat sexual la personalitate voi sta liniştit şi nu mă voi deranja, decât eventual la stomac.
Uitaţi-vă opsedaţi sexuali din toată lumea, frumuseţe de poză, aveţi material de lucru manual:

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.