Saturday, March 20, 2010

perle adunate de pe gayromeo (partea a doua)

Danii_zzt (www.gayromeo.com/Danii_zzt) a fost lovit de beţie. Beţia cuvintelor.
Textul profilului:
"Atentie daca va lipsesate un" NEURON" mai bine treci la urmatorul profil .Incerca sa ai coloana vertebrala , in primul rand pentru a purta o discutie cu mine , incerca sa legi doua propozitii sau sa exprimi ceva cu adevarat important pentru ca unele chestii au inceput sa ma lase indiferent si sa ma faca sa privesc indeaproape .Dar cu singuranta nu cum privesc unii. Nu-s intersat de tot ce ma inconjuara , arata-mi adevaratele tale intentii si fii o persoana cu mult bun simt si fara fumuri in cap . Nu ma lua ca iti doresti ! Ca sunt dulce! Nu sunt aici pentru oricine sunt scump la vedere pentru ca asa este stilul meu autentic .Nu imi plac persoanele care ma obosesc cu nimicuri , si nu au pic de moralitate si integritate si spera ca pot atinge totul cu una cu doua dar nu e chiar asa , trebuie sa imi dau seama de unele chestii si pe urma poate vei primi un raspuns . Nu raspund oricare persoane , pentru ca nu sunt aici pentru oricine , invata sa respecti omul si vei fi respectat . Nu ma intereseaza ce cred unii despre mine conteaza ce cred eu si telurile mele pe care le voi atinge prin perseverenta . Barfiti fratilor e si aceea o meserie pe care unii o invata cu tenacitate , sa aveti spor "

Eu vă supun atenţiei elanurile poetice:
Atenţie dacă mă enervaţi ţip la tine. (înţelegeţi ce vreţi, e o licenţă poetică)
există persoane cu fumuri în cap. (pe lângă cele cu fum în piept)
unele chestii ne pot lăsa indiferenţi şi chiar ne pot face să privim îndeaproape. Chiar aşa, dacă stau bine să mă gândesc, multe lucruri ar trebui privite îndeaproape.
Ia nu mă mai luaţi că vă doriţi. Luaţi-mă pur şi simplu, că vă doresc eu. Pe la spate.
Nu mai speraţi că puteţi atinge totul cu una cu două. Încercaţi cu trei, e mai plăcut.
Nu trebuie să fii interesat de tot ce te înconjuară. Priveşte îndeaproape. Încearcă să ai coloană vertebrală.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.