Saturday, March 6, 2010

homofob profil neogen ro: mihai23w (Gheorghe Mihai)

Nu mă mai obosesc să comentez.
Mesajul meu:
"Salut
Frumos profil, felicitari.
Imi place mult sa o sug si o fac foarte bine.
Mi-as dori mult sa te cunosc.
Id de mess: (...)
"
Primul lui mesaj:
"cu mare placere ..ne putem intalni oricand..."
Al doilea mesaj:
"inainte sa mio sugi trebe sa lingi si cateaua in pizda ....mai intai mata si dupa tu cu toata familia ta".
Homofobii îşi imaginează că netu' e ceva aşa, anonim, unde nimeni nu te poate descoperi, poţi spune şi face orice îţi trece prin cap.

El:
http://www.neogen.ro/mihai23w
Gheorghe Mihai, pictor, Netlog (cică). Sau Mihai Gheorghe?
http://ro.netlog.com/mihai23w
Nu are poze pe Netlog.
De ce este acelaşi personaj?
1) numele de utilzator, puţin comun.
2) data naşterii, aceeaşi şi pe netlog şi pe neogen: 23/02/1972

Numai că eu sunt mai afurisită şi fac public totul. Pozele de pe Neogen:
 
 

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.