Tuesday, March 9, 2010

homofob prieteni okay ro crisstee

http://prieteni.okay.ro/profil~user-crisstee.html
Oare există proporţionalitate între feminitatea la bărbaţi şi homofobie?
Fan Michael Jackson !?
Cum suportă imaginea hermafrodită a acetui biet star?
Dar cum îşi suportă propria fineţe, ca să nu zic feminitate? Bun documentarul ăla "Middle Sex", vă trimit din nou să îl vedeţi. Părerea mea: cu cât au mai multe probleme cu propria imagine, cu atât latră mai tare.

Mesajul meu (sunteţi deja obişnuite, dar eu tot îl postez, sîc):
"Salut
Frumos profil, felicitari.
Sunt baiat.
Imi place mult sa o sug si o fac foarte bine.
Mi-as dori mult sa te cunosc.
Id de mess:(...)
"
Răspunsul:
"Am fost foarte incantat de mesajul tau, chiar nu ma asteptam sa gasesc pe cineva ca tine. Poate o sa ajungem sa ne cuanostem mai bine.
Pana atunci... go fuck yourself you motherfucker gay.
"
Ei, ce ziceţi, rea de gură domnişoara, nu-i aşa?
Poze:
 
 

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.