Tuesday, March 23, 2010

homofob neogen recklessness

Homofobii în general latră. Ăsta lucrează cu mănuşi de interogator mediocru de secţie de poliţie comunală. Încearcă să joace cartea presiunii psihologice, să ne ţină ascunşi şi timoraţi. Desigur baba de mine a făcut în chiloţei. Noroc că nu am băut prea multă apică azi. Însă prima dată m-a păcălit bătu-l-ar vina!

Ion Ion
http://www.neogen.ro/recklessness
Eu (sunteți oblișnuite cu spamul):
"Salut
Frumos profil, felicitari.
Imi place mult sa o sug si o fac foarte bine. Mi-as dori mult sa te cunosc.Id de mess:
(...)"
El ('ncă neprovocat):
"in loc sa o sugi ....mai bine te-ai duce la un psihiatru si psiholog ... Te compatimesc si imi este mila de tine ....pt ca esti grav bolnav ! Iti doresc insanatosire grabnica... "
Eu (obraznică, ca de obicei):
"mami de când e homosexualitatea o boală? nu cumva stai cu o carte de rugăciuni pocăită în mânuţa ta finuţă?"
El (vai cu virilitatera pusă la îndoială de un bulangiu)::
"De cand a fost abrogata in literatura de specialitate ca o boala psihologica , in urma unei traume sau abuz din copilaire...
Nu , departe de mine genu de "pocait" crede ma ca eu v-as omora cu mana mea si pe riscul meu ! Mai ales cand va comportati asa cum o faci tu ...Nu inteleg de ce nu vb cu cei din breazla ta si agasezi alata lumea care nu cauta "normalitati" de genu asta.... Vezi ti de treaba , pana nu imi fac cont fals si te caut....nu acuma ....mai incolo , ca sa ti arat ce insemna sa fi barbat...pe riscul meu . Fi inteligent si nu raspunde la mesaj si nu il lua ca pe o amenintare .... " (Miţa Baston un pic mai psihopată)

Eu (ei aici am pierdut, că l-am luat în serios şi m-am enervat, era o ameninţare, dar cam falsă...)
"ba da, îl iau ca pe o amaninţare.
Eşti un caz şi penal şi de dus la doctorul de cap şi nicio grijă că voi publica totul.
Sunt o fiinţă organizată. te invite să şi citeşti părerea mea:
http://gay-in-romania.blogspot.com/. "
El:
"Asa sa faci...chiar te rog...de cand asteptam un motiv  Si de azi ....o sa traiesti cu firca ...caci crede-ma ca te va lovi drastic , cand o sa se intample  Apropo ...astept sa ma dai in jundecata...ca sa imi facilitezi aflarea adresei tale "
Eu - ei aicea mi-am revenit, mi-am dat în fine seama că latră la stele şi e în plin delir. În acelaşi timp cu o presiune psihologică mărunţică, scoasă dintr-un buchet de tehnici destul de rudimentare..
Iarăşi obraznică:
"nu te mai chinui.
mor de frică.
blochez că m-am săturat de mârâielile tale de bulfog."
Cu bulfogul mi-a scăpat, sorry. Îmi pare rău că m-am lăsat dusă de prima manevră, trebuia să îmi dau seama ca o hoaşcă bătrână ce sunt că e bluff. Câinele care latră nu muşcă, zice înţelepciunea poponară.
În acelaşi timp vedeţi cum un pic de obrăznicie scoate la unii profunda ură şi le arată adevăratul naturel. Simţitor săracul.
Ei acuma mă aştept la teribila răzbunare a lui Zorro. Care peste noapte se va transforma în bulangiu, mă va momi la colţ de seară în Bucureşti şi mă va despica cu sabia dreptăţii. Doamne mulţi nebuni pe lumea asta.
Femei din toată lumea (biologice), iar tre' să vă spună o bulangioaică că cel mai bun blog de cunoscut bărbaţii români este ăsta.




No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.