Saturday, August 7, 2010

neogen ro divala şi orizontala

Profilul meu de pe neogen are în continuare un succes nebun. La un moment dat voi obosi din păcate să vă relatez succesele.
Din păcate, deşi sunt gay, am un succes nebun la femei frumoase, care nu mai prididesc cu complmente.
Divala (Dana Creţu) e înnebunită după mine, s-a întins la orizontală şi şi-ar fi dat şi pantalonii jos, dacă nu era echipa neogen care îi interzice acest lucru pe site. O face doar în privat, pe covorul din sufragerie. Aviz amatorilor.

 Dar iată ce declaraţii de dragoste îmi face (citiţi de jos în sus):
O mai recunosc pe o veche cunoştinţă a mea, alyy_2009, pe care am facut-o celebră în această postare
Alyy_2009 e perseverentă, citeşte şi îmi mulţumeşte:

Ce să mai zic... sunt dezarmată. Tot nu a priceput. Îi traduce cineva ce am vrut să spun despre ea, eu am obosit. În continuare trebuie să recunosc că cele mai inteligente femei şi cei mai inteligenţi bărbaţi trăiesc la Românica.
Divala se pare că nu întotdeauna stă întinsă pe covor, s-a prins. E un pic nemulţumită. Adică îţi baţi copios joc de cineva, indiferent cum arată, şi aştepţi să fii tratată cu respect. Iar sunt dezarmată de tupeul nostru românesc...
Lovitura de graţie, într-o românească perfectă:

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.