Friday, August 6, 2010

homofob neogen ro nik_nik83

De ce insist eu să am profil pe neogen?
Ca să vă pot face tuturor cunoştinţă cu cei mai frumoşi bărbaţi din Romania.
Iata că nik nik mă comentează cu multă dragoste:

Deşi este un bărbat cuceritor, Nik Nik este rezervat doar prietenilor. Are curajul opiniei (cineva cred că i-a stâmbat un pic nasul sau sunt eu chioară). Nik NIk vorbeşte şi scrie perfect româneşte (înpuşcaţivă), de unde se vede treaba că ar fi putut fi un poliţist model. Ca orice bărbat românesc adoră berea (vedeţi postarea asta a mea), deoarece îi place să fie în luna a 7-a permanent, fără să nască vreodată. Pe lângă bere, Nik Nik este şi o gospodină perfectă (uiteţi-vă la tigaia din poza de jos).

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.