Monday, August 9, 2010

neorgen ro primar Reykjavik gay pride 2010

Vă supun atenţiei un alt mic experiment pe care îl fac pe neogen:
Mi-am schimbat poza de profil: acum sunt într-adevăr frumoasă, travestită, cu o perucă blondă superbă: Numele meu? Cristella Prim.

Abia aştept reacţiile admiratorilor mei din Românica.
Să vă traduc:
persoana travestită din poză este primarul capitalei Islandei, un actor de comedie, care deschide festivalul anual Gay Pride 2010 ("Mă mândresc că-s gay", în traducere liberă). Nu este gay.
Islanda va fi curând mistuită de pârjolul pedepsei lui Dumnezeu, întrucât este prima ţară din lume care are la cârma sa un prim-ministru (femeie) de orientare homosexuală asumată public. Prin urmare pregătiţi-vă iarăşi de o erupţie a vulcanului acela cu nume de nepronunţat.
Promit că vă ţin la curent cu comentariile pe care le stărnesc.
Ştirea completă.
[09/08/2010]
Neogen şterge contul gay_in_romania_3. Aşa precum am spus în altă parte voi trece la numărul 4, ca la Hollywood, în această seară, după ce pleacă Big Boss de la serviciu. Probabil contul va fi activ până în dimineaţa zilei următoare.
[09/08/2010, orele 21.00]
Îi mulţumesc din inimă primarului din Reykjavik. Am un succes nebun la vizite şi multă lumea vrea să intre pe chat cu mine. De unde se vede treaba că blondele vor avea întotdeauna succes!.
[11/08/2010]
popescusonia34 nu îl place pe primarul din Reykjavik:

esti urat cu spume, cine sa te admire?

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.