Saturday, August 7, 2010

sfaturi practice de agăţat

Din păcate nu mă prea pricep să agăţ. Noroc cu aceştia:
www.lovestart.ro

Fiţi atente: "Iti alegi un club sau poate chiar mai multe pentru respectiva seara.". Vai, eu de obicei aleg boscheţii din diferite parcuri bucureştene. Unul sau chiar mai mulţi pentru respectiva seară.
Lovestart îmi spune să fac "small talk". Adică să stăm la o şuetă. Întotdeauna mi-am dorit acest lucru, de aceea înainte de a trece la acţiune am făcut conversaţie: "pe ce parte o porţi?", "porţi chiloţi? Păcat". "mi-aş dori să îţi ling coaiele" şi alte asemenea subiecte mondene.
Tot Lovestart mă îndeamnă să îmi fac cărţi de vizită: na că asta mi-a scăpat. Mă gândesc şi la o poză

Lovestart mă îndeamnă să nu par disperată. Aşadar să nu par că vreau neapărat să îi sug pula  Asta mai fac din când în când ca să văd cum se cacă pe el să spună că vrea să dea o muie. Ba uneori proasta zic: "cum adică să bag termometrul în gură? Eu ştiu că temperatura se ia la subbraţ."
Apoi regret nespus, dar eu le vorbesc pe româneşte. Îmi place să pronunţ cuvintele găoază, pulă, coaie, slobozi, muie. Aşa sunt eu rafinată, o adevărată doamnă.
Se pare însă că habar nu am. Trebuie să mă pun cu burta pe carte şi să învâţ aşa:
nu merg la o petrecere, lovestart mă învaţă că trebuie să merg la un party. E o mare diferenţă
nu fac conversaţie, lovestart îmi spune să fac small talk.
nu e de ajuns să fii la modă, trebuie să fii trendy
nu agăţi pe unul ci pick one 
nu te holba la dânsul, ci menţine doar eye contact
Proastă sunt. Dar deh dacă noroc în dragoste nu am, mă lansez în business (afaceri măi, atâta lucru ştiu şi eu pă englezeşte)
Cu xteamsystem schimb o direcţia şi sensul veiţii mele, conform celor apuse de ei.
"A sosit momentul ca Dumneavoastra sa Învatati despre Sistemul Nostru si să Începeti, sa Reusiti, sa Schimbati o directia si Sensul vietii Voastre..."

Trebuie doar să "complectez" un formular şi gata. Uite:
Apasa AICI ca sa Complectezi um Simplu si Scurt Formular si Începe sa-ti Construiesti Propriile Vise

Băi acuma realizez cât de multe am eu de învăţat de pe Internet şi ce proastă am fost până acum. Nu o să mai zic niciodată că am supt o pulă mare şi frumoasă. Voi spune: am supt o mare şi frumoasă pulă. Ete aşa, mă scuzaţi, dar mă duc să agât un interesant tip.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.