Wednesday, August 4, 2010

gay in Africa

Dacă multe dintre surate cred că este greu să fii bulangiu / poponar / creţar / muist / lache / găozar în România, vă rog să vă uitaţi la documentarul Africa's Last Taboo (ultimul tabu al Africii) difuzat pe canalul britanic de televiziune Channel 4 în anul "de graţie" 2010.
Am aflat aşa:
1) homosexualii sunt contra naturii (hai că asta e valabil şi la Românica noastră)
2) homosexualii sunt un pericol pentru societate: au mereu tendinţa să îi ademenească pe vajnicii bărbaţi să renunţe la neveste pentru găoază (şi asta ştim de la Românica noastră).
3) homosexualitatea este un mare păcat, împotriva lui Dumnezeu. Cine decide ce vrea şi zice Dumnezeu? Creştinii şi musulmanii în 2 cărţi, scrise evident de Dumnezeu (prin intermediari, care nu aveau nevoie de conexiune de Internet ca să discute cu Domnul). Asta iarăşi ştim de la popii noştri naţionali.
Păi stați așa un pic...E ceva ce nu știm?
Da!
Noi vesticii suntem vinovați de homosexualitatea lor, a africanilor. Noi vesticii (dacă ne putem și noi include în ciorba asta) suntem nişte colonişti împuţiţi care nu numai că i-am exploatat ca sclavi, i-am procopsit şi cu viciile noastre. Corupem prin puterea noastră financiară pe bieţii africani, care pentru un pumn de bani îşi pângăresc corpurile.
Altminteri nu ar fi existat homosexualitate în Africa, ne explică un pastor cu o burtă imensă. Până şi câinii sunt mai dăştepţi ca noi. Cum de o căţea nu se fute niciodată cu o căţea (întreabă retoric popa lor)? El (pastorul) ar fi complet nebun dacă vreodată s-ar da la vreo găoază (şi arată către curul unui interlocutor care recunoaşte deschis că e homosexual).
Păi ce să zic şi eu, de acord complet cu Marx că religia e opiul popoarelor. De ce sunt eu mai vinovată că sug pula decât un pastor care se îmbuibă într-o ţară în care se moare totuşi de foame îmi e greu să înţeleg.
Totuşi în Românica eu pot face gură. Ocazional mai pot da câte o palmă zdravănă unui imbecil impertinent. Să nu credeţi că dacă arăta spre găoaza mea în Românica nu-i lipeam o palmă, cât era el de popă.
Dar în Africa poţi păţi aşa:
1) linşaj dacă află satul: te bat, te ard de viu, etc. etc.
2) temniţă grea, până la 14 ani de închisoare, cu muncă silnică, aşa cum a păţit o soră din Malawi, care a fost graţiată doar la intervenţia secretarului general al ONU.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.