Wednesday, August 11, 2010

neogen.ro popescusonia34

Am făcut un profil pe neogen, o mică farsă, în care am pus poza primarului din Reykjavik în travesti. Primarul e actor de comedie, aşa că sunt convinsă că m-a iertat deja.
Textul profilului:
"Îmi place să mă travestesc. Am deja soţ (faţa mascată), doresc doar admiratori."

Mai multe detalii în această postare.
Mulţumesc din inimă primarului, deoarece mi-a atras mulţi admiratori, deschişi o parte, secreţi cei mai mulţi.
Există însă şi acrituri pe lumea asta. Eu nu înţeleg pasiunea acestora de a răsfoi profilele şi de a jigni în stânga şi în dreapta..
De pildă popescusonia34 
Fetelor, încă un neam prost din Românica. Mă gândesc foarte serios să o reclam la primăria din Reykjavik pentru mojicie (nu ştiu însă cum se spune asta în islandeză).

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.