Thursday, August 5, 2010

femeia românească din nou

Cum am spus în alte postări (aici şi aici), femeile româneşti sunt la orizontală, acceptându-şi cu destulă uşurinţă rolul de păpuşi gonflabile.
Frumoasă şi dăşteaptă cum sunt mi-am făcut profil pe neogen, profil care se bucură de un succes enorm. Atrag nenumărate comentarii care mă încurajează.
Iată de pildă Alexandru Roxana (carpusr), care protestează prin atitudine impotriva condiţiei feminine.
Roxănica mă comentează:
"urat esti frateeeee....pacat de tatuaje!!! " (5 august 2010, 16:43)
Aşa suntem noi româncele şi românii: amabili cu toată lumea, simţim nevoia să le spunem tuturor ce mult îi iubim. Nu degeaba suntem ortodocşi din tată-n fiu (sau fiică)..

Roxănica nu se fotografiază întinsă în pat, pe post de Barbie. Femeia românească trebuie să renunţe la această atitudine docilă. Aşadar femeia trebuie să fie egala bărbatului. La bere şi ţigări:
Roxănica scumpo, despre bere: pula îţi creşte burta dar după 9 luni scapi. Berea ţi-o creşte şi nu prea scapi aşa uşor.
Ţigarile: pielea feţei, culoarea galbenă la degete, cancerul la plămâni. Mă rog, nu mor de grija sănătăţii tale decât în măsura în care te voi susţine din taxele mele cu medicamente pe la vreo 40-50 de anişori ai tăi. Mă deranjează însă cel mai tare chiştoacele aruncate pe jos. Linişteşte-mă, scrie-mi pe profilul meu de pe Neogen că le arunci la coş.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.