Sunday, August 29, 2010

gabrielletransexualgirl strikes again

Am făcut un profil pe neogen, o mică farsă, în care am pus poza primarului din Reykjavik în travesti. Primarul e actor de comedie, aşa că sunt convinsă că m-a iertat deja. S-a travestit pentru a deschide parada gay din vara lui 2010. Primarul nu e gay.
Textul profilului:
"Îmi place să mă travestesc. Am deja soţ (faţa mascată), doresc doar admiratori."


gabrielletransexualgirl, printre alţi admiratori, îşi exprima neţărmurita admiraţie pentru machieuza primarului şi pentru însuşi primarul:


28 Aug 2010, 17:15
homosexuali frustrati.....care nu si au trait viata pt ca natura ..i a facut uarati si saraci lipiti...apoi...pe linga asta sant si gelosi si agresivi ...animale ca asta merita tinuti in lanturi si dat mancare la 3zile.. saraca nu vede ca tencuiala dupa fata nu se lipeste??arata precuym un clovn de rahova ca asta le plac barbati cu jeg sub unghii ..nespalati ...sa suga si ei ceva ca numai asta au in cap 



Îmi mai trimite şi nişte mesaje private, pline de dulcegării:
1) bai panarama dracu..ce pula mea ma comentezi tu pe mine ma???cand te ai bulangit tu cu mine....???aflu ceu cine sti sa vezi panarama dracu ce fac cu tine...curva urata si vai mama ta ce esti 

Văzând că nu-i răspund insistă cu declaraţiile de dragoste:
2) de c ce nu stai fah zdreanta de vb cu mine ....poate ca de atata lipsa de pula poate ti dau eu ...ca sa ma tii minte .... 

Da de ce s-a bosumflat aşa? Din cauza asta.
Băi nene, e plină Românica noastră de handicapaţi şi tocmai acum s-au gândit Ministerul Muncii şi cel al Sănătăţii să le scoată ajutoarele, zău aşa nea Miniştrilor, lăsaţi-le asistenţa că fac crize pe net.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.