Friday, August 6, 2010

neogen ro dany_grozav

Profilul meu de pe neogen are în continuare un succes nebun:

Iubirea mea de glia strămoşească dă roade. Noi românii suntem foarte ospitalieri, prietenoşi şi ţinem întotdeauna să plasăm un mic compliment ca să ne facem prieteni.
De pildă dany_grozav:
Ah ce limbă frumos curgătoare şi româna asta, mă gândesc cât pierd vesticii că nu o învaţă, îl propun pe dany grozavu' să dea lecţii.
Dar să nu credeţi că mă complimentează fitecine, mie îmi scriu bărbaţii frumoşi. Ete pe dany:
Dany nu îmi poartă ranchiună, are umor. Îţi mulţumesc Dany pentru mesaj,  în care îmi mărturiseşti că ai râs copios citind blogul meu. Dany de aia sunt gay (vesel), Încerc să îi mai înveselesc şi pe alţii în lumea asta tristă. Mă bucur că ai tras un râs sănătos.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.