Thursday, July 29, 2010

gabrielletransexualgirl celebritate de Bucuresti

Am avut onoarea ca profilul meu neogen să fie vizitat de o celebritate bucureşteană: gabrielletransexualgirl



Îmi aduc aminte de epoca sa de aur, când se cocoţa în copaci în Cişmigiu şi stătea de vorbă cu noi bulangioaicele: era mare dispută atunci dacă e băiat sau fată, până când Borgioaica (o bulangioacă celebră din Bucureşti) a descoperit-o: era băiat.
Nu ştiu dacă între timp şi-a tăiat pula sau nu. Engleza nu şi-a îmbunătăţit-o, din păcate. Iată ce îmi comentează la profil:
"tare raw tipul asta cu profilul....ador tarfulitele..chiar daca foto nu e a lui"
Iar ne-am dat dracu' cu englezismele, în general folosite aiurea: raw, Găbiţo, nu se pronunţă rău decât în imaginaţia ta... Acolo e un o:  iar dacă ţii cu tot dinadinsul să fii interesantă scrie row, e mai apropiat de româneşte.

Scumpa mea, de când te făcuşi tu aşa de rea, erai fată de treabă pe vremuri, cred că noi bulangioaicele te-am dezamăgit row de tot.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.