Friday, July 16, 2010

neogen ro heii alyy_2009

Precum deja ştiţi am şi io profil pe neogen.ro, pe numele de Prunişoară Cristinel:


De ce?
1) ca să şochez
2) ca să înveselesc
3) ca să mai pescuiesc câte un specimen cu care vă distrez pe blog.
La categoria 3 mă trezesc de azi dimineaţă cu comentarii la poza mea sexy (a mea?? vai ce nesimţire, e culeasă de pe forumul lui snapcat cu poze amuzante de bărbaţi goi de pe justusboys)
Iată comentariile
http://beta.neogen.ro/photo/view/by/gay_in_romania/id/2189939

heii - primul specimen - şi un birou întreg îmi iau în serios postarea asta şi se cacă de râs de oftica mea. Offf, dragilor, postarea e ca să vă înveseliţi, dar să vă dau şi traducerea: e la mişto, iar voi, heteroii, aţi mai căzut încă o dată de fazani prinşi de umorul nostru al bulangioaicelor.
Iată-l pe heii (dacă or fi pozele lui):
(titlul de la poza de deasupra, scris de heii: I want to master the world!, adică vreau să stăpânesc lumea).

alyy_2009 - al doilea specimen - e misterioasă, numai anumiţi privilegiaţi, selectaţi pe bază de criterii stricte, au acces la profilul care ne prezintă partea dinspre nas, lăptăria şi extremitatea superioară a pizdei, precum şi o vedere parţială a cracilor:

Cu siguranţă poza ei.
Fetelor,
Sunt în continuare surpinsă de câţi fraieri umblă pe net. Dragele mele să fie clar o dată pentru totdeauna, nu sunt pozele mele. Dacă alyy_2009 (cu 2 de y, ca să fie) îşi pune poze sexy, ca să vrăjească grăsani, eu pun poze ca să înveselesc lumea.
De fapt eu cea adevărată sunt această frumuseţe:
Iar sunt nesimţită: nu sunt eu, eu sunt de fapt asta:

Cât de fraieri sunt în general bărbaţii: pui repede nişte poze sculative şi pescuieşti la greu. Băi fraţilor, când vă spun că pula e sinonimul prostiei... Cum dracu' scrieţi la profilele fără poze reale, la profile care cică sunt rezervate prietenilor, etc...Sunteţi primele victime ale escrocheriilor pe net.

Alyy_2009, foloseşte şi tu mai puţini "y" ştiu că sunt pe gratis, dar uite, dacă ţii, poţi pune două puncte pe y: ÿ, e încă şi mai interesant şi pescuieşti şi mai mulţi masculi de genul lui heii. By the way, te-am făcut celebră scumpa mea, ia clichează tu pe linkul ăsta:

Heii dragule pune-te pe regim. Uite îţi dau o soluţie: tatuază-ţi o scroafă pe burtă şi de fiecare dată când ingurgitezi o şaormă ridici maieul (dacă nu stă deja ridicat) şi te uiţi la tatuaj. În plus mi-a şoptit o păsărică că alyy_2009 e obeză, are carii şi se scobeşte în public în nas.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.