Wednesday, July 21, 2010

neogen ro BogdanBI duracceell

Iar mă leg de sorela. Că aşa sunt hoaştele bătrâne: rele. M-am mai legat odată.
Aţi văzut profilul său? BogdanBI

Dar astăzi nimic despre BogdanBI, am urmărit doar evoluţia comentariilor la profilul său pe neogen.
Îmi plac deosebit profilele de pe neogen care sunt rezervate doar prietenilor. Prostimea nu poate accesa valorile autentice, trebuie să catadicsească acestea să te adauge în lista lor.

În general aceste valori sunt ca vinul: bune şi vechi. Ca de pildă duracceell, de 34 de ani din Iaşi::
Lui duracceell i-a picat BogdanBI cu tronc, îi publică această urare pe profil:
LA MULTI ANI ! multa sanatate,fericire,noroc mult in viata,alaturi de cei dragii..un id mesager..luci_patrick2007..sms...ok.. (13 Apr 2010, 10:51)
Lui BogdanBI nu i-a picat duracceell cu tronc. Aşa că are parte de:
duracceell 2, după numai 3 zile, nerăbdător:
vad caci nu vrei sa-mi dai un semn de viata..adres de mesager...luci_patrick2007...sms..ok. (16 Apr 2010, 09:54)
duracceell 3, cu inima frântă, 2 săptămâni mai tărziu:
da arati dragut,simpatic..un id de mesager..luci_patrick2007..ok..(26 Apr 2010, 10:52)
După alte 2 săptămâni, duracceell 4 tot lovit de pasiune:
arati f bine,f sexi sexi..ok..un id de mesager...luci_patrick2007..ok..sms.. (4 Mai 2010, 09:14)
Aţi ghicit, după alte două săptămâni, duracceell 5:
as vrea sa luam legatura...un id de mesager..luci_patrick2007..ok..sms... (19 Mai 2010, 10:45)
Lucrurile se precipită, numai după 2 zile, prins de flama pasiunii, duracceell 6:
arati f dragut,f simpatic.f sexi sexi..un id de mesager..luci_patrick2007..ok..sms.. (21 Mai 2010, 11:44)
Rumegându-şi cu greu insuccesul, după alte 2 săptămâni, duracceell 7:
super sexi sexi..ok..adres e-mail..luci_patrick2007@yahoo.com. (3 Iun 2010, 14:47).
M-am convins: într-adevăr durracell de pe neogen este exact ca bateriile din reclamă: durează şi durează şi durează. Ba cred ca în iunie are încă şi mai multă energie decât cu două luni în urmă, când s-au aprins bujiile pasiunii. A atins vârful de performanţă,. sper să nu se descarce brusc, ca acumulatorii mei sony..

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.