Monday, July 19, 2010

neogen ro BogdanBI gay in Romania

M-am spălat şi eu într-o bună zi, m-am făcut frumoasă, m-am spălat chiar şi pe dinţi, şi m-am dus la MotherFucker în Felentari ca să mă picteze. MotherFucker e un artist, a tatuat şi la pârnaie (am auzit că a tatuat pula lu' Fane Spoitoru').
Biata de mine, am crezut că acu' arăt cât de cât ca să îmi pun poza gay in romania pe neogen
.Ei bine merg în Felentari să-i cer înapoi banii lu' MotherFucker. Muia nu mai pot să mi-o retrag (din păcate am fost nevoită să îi plătesc şi în natură!).

Ete, nu prea plac, de pildă lu' BogdanBI, care mă comentează şi îmi zice: "Ratat" la profil.
Dragele mele, BI din BogdanBI e de la bisexual, cred eu (nu sunt chiar aşa de proastă...). Offf, ce păcat că nu am putut să îl conving că sunt fată bună (chiar şi la pat). Ete frumuseţe de băiat:
Dragele mele,
Dacă nu am chiorât eu de-a binelea BogdanBI este mai degrabă BogdanBU sau BogdanSO.
SO, de la soră . În călduri.
Bogdăniţo dragă, eşti superbă, dar cu câteva îmbunătăţiri:
1) pune câte 2 aripioare de îngeraşi pe marginea ramelor de ochelari.
2) pune o sfoară albastră şi la mâna stângă, peste ceas.
3) coafura este superbă, dar te-ai gândit la şuviţe de altă nuanţă?
4) ce e cu păpuşa aia agăţată de perete în cameră, lângă icoane? nu acolo e locul păpuşii, ci în braţele tale..
Te pup sorela.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.