Friday, July 30, 2010

barbatul ideal luigi.08

Mult am mai umblat din pulă-n pulă, dar în final mi-am găsit ac de cojoc: bărbatul ideal.

M-a dat cu roatele în sus, are tot ce îmi place la o poză de bărbat (ei nu chiar, vă spun la final ce îi lipsește).
luigi.08 din Buzău, de pe neogen
1) are muşchi, chiar dacă pentru asta a luat gain fast şi depăşeşte cam cu o dată şi jumătate greutatea normală. Un bărbat adevărat are muşchi în exces:
2) poartă şapcă cu marginile îndoite, în orice ocazie, şi obligatoriu tricou mulat, ca să i se vadă muşchii (vezi poza de mai sus)
3) are poză vorbind la telefonul mobil: Supertare şi excitant.
3) are poză la volanul unei maşini adevărate, cu portiera deschisă. Şi mai supertare şi mai excitant.
4) are poză cu băieţii la una mică (mă refer la un păhărel fă nesimţiltelor!). Uau.
Am regăsit la luigi.08 tot ce e mai frumos la bărbatul românesc. Şi numele lui... Mmmm italiano vero, vorba lu' Celentano (sau Cutunio? dracu' să-i pieptene, habar nu am).
Acuma deh, ca orice babă care nu ajunge la struguri, încep şi eu să cârcotesc. Lui luigi.08 îi lipsesc nişte atuuri indispensabile.
1) nu are încă poză la mare în Italia, cu papuci de plajă întins pe şezlong (aşa s-o fi scriind?) şi cu berea lângă el.
2) nu are lanţ gros de cel puţin 1 cm la gâtlej. Are nescaiva mărgele, dar nu mă mulţumesc cu atâtica.
3) este hetero, defect de neiertat şi mai ales nu e din Bucureşti.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.