Sunday, July 25, 2010

neogen ro gaby_gabriela

Ştiţi că am profil pe neogen: Iată-l:
O dată pe lună fac duş şi mi-am zis să profit să fac nişte poze să le urc pe neogen.
Am primit nişte comentarii senzaţionale, care m-au încurajat mult în viaţă.
Inclusiv de la femei, ale căror profile nu le poţi vedea dacă nu te bagă. La prieteni. Nu că ar fi cine ştie ce pierdere pentru un heterosexual (darămite pentru un homosexual), dar aşa sunt femeile: discrete.
Bunăoară gaby_gabriela, care este rezervată doar prietenilor.
Iată ce zice pe profil:
"Simpla,sociabila,
Agent de politie sentimentala de pe langa parchetul din sufragerie. "


Gabriela dragă, te înţeleg: cum eşti o femeie frumoasă, te ascunzi de pasiunea admiratorilor şi îţi permiţi chiar să fii şi mai rea cu o fiinţă mai neajutorată ca mine. Iată ce îmi scrie gaby_gabriela la profilul gay_in_romania_2:

esti frumos rau ptiu sa nu te deochi,pacat ca esti gay ca te luam la omor

Gaby_gabriela, deşi eşti cam răutăcioasă, trebuie să recunosc că eşti:
1) frumoasă
2) spirituală
3) ai o ortografie perfectă. Aceeaşi gaby_gabriela scrie mai âncolo, apostrofând un alt critic al profilului meu:

nu te lua de el da? ca daca ai dau cu putin ruj de la mine o sa arate mult mai bine,si ce nu ai vazut sa calaresti o antilopa

Am să mă plâng la Minister să o dea dracu' afară pe profesoara care m-a ânvăţat să scriu la ânceput de cuvânt cu î din i, mulţumesc mult, gaby_gabriela (cu i din y)
Şi încă ceva: cu siguranţă de acum o să scriu copyy, la mulţy any şi aşa mai departe. E muuuult mai interesant!

Gaby_gabriela, dedicaţie specială pentru tine, soro, ţi se potriveşte mănuşă!

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.