Monday, July 12, 2010

prieteni okay ro steffy31 gabriel_burcus

I-am scris lu' ăsta pe prieteni.okay.ro:
steffy31
Mă trezesc pe Yahoo cu invitație de la gabriel_burcus:
La o cercetare despre acest ID descopăr poză pe Netlog:
În poze este una şi aceeaşi persoană (nasul, bărbia).
După o convesaţie în care se autoexcită, la un moment dat zice:
"mi-am batut joc de tine fraiere eu am multe femei nu fut bulangiidaca ii prind pe strada ii bat". După care dă ignore.
Găbiţă (sau care dracu' o mai fi şi numele tău), ce-ar fi să îţi baţi tu cuie în cap în loc să vrei să baţi bulangioaice, poate îţi vine mintea la loc. Nu de alta dar poate dai de o bulangioaică mai afurisită şi te alegi cu nasu' spart. Suntem antrenate la lovit cu poşete în care noaptea adunăm pietre de caldarâm.
Acuma pentru voi fetelor: nu uitaţi întotdeauna să faceţi o minimă verificare când staţi de vorbă cu cineva pe net.
Iată despre Gabriel Burcus:
http://www.google.ro/search?q=gabriel_burcus&btnG=C%C4%83utare+Google&meta=
Nu ştim cine e, nu ştim dacă e poza lui, pe Netlog însă au tendinţa să îşi publice numele reale. Trebuie văzut şi cercul de prieteni. Gabriel Burcus din Iasi (cel cu două amenzi) nu e cel din Bucureşti, căruia încă nu i-a spart nasul nicio buloangioaică..

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.