Friday, June 25, 2010

mama gayromeo îmi urează la mulţi anişori

Acu' că fac 43 de primăveri, trandafiraşi, lalele sau mai ştiu eu ce, cartea de felicitări e deschisă.
Cum coada celor care vor să semneze este imensă m-am baricadat în casă şi nu mai răspund la sonerie.
Prefer să mă felicite Mama GayRomeo, care vorbeşte româneşte. Iată, printre altele, ce îmi scrie:

"OK, acesta este decât un mesaj automat din adâncurile obscure ale sistemului nostru. Dar nu dorim să pierdem ocazia să-ți urăm La mulți ani și distracție plăcută pe GayRomeo."

Mămico, plesmeşte-ţi colaboratoarele românce care nu prea au dat pe la orele de limba română.

Oricum mulţumesc de urări. Era decât o remarcă răutăcioasă, sper să mă ierţi.


A ta fidelă abonată

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.