Monday, June 7, 2010

baragladină gayromeo so_26

www.gayromeo.com/so_26
El (nu corectez ce a scris, chinuiţi-vă şi voi un pic, sigur înţelegeţi):
"sal, m-am uitat pe profilul tau si vroiam sa iti scriu, insa uitadu-ma pe blogul tau am ramas tablou, cum oti s apuni poza unui om si sa folosesti un asemenea limbaj, nu imi vine sa cred ca poti s afaci asa ceva, sincer, du-te la un medic, ma intreb ce ar zice tipul sa-si vada poza acolo si acele comentarii abjecte ale tale..."
Dacă nu eşti chiar tu tipul citeai mai jos. De unde se vede treaba că nu doreşti să îţi faci o impresie completă, ci doar să critici:
http://gay-in-romania.blogspot.com/2010/05/alta-baragladina-gayromeo-dodo1038.html
Dragele mele drage, cum staţi cu ego-ul?
1) "vroiam să îţi scriu însă": vă daţi seama ce am pierdut? Un mesaj îmbietor de la un profil anonim (fără poză)  de pe Internet. Serios, pe ce lume trăieştii? Cât despre mine voi vărsa veşnic lacrimi amare că nu mi-a scris so_26.
2) vizita la medic: am dungă roşie pe buletin, ce-mi mai trebe?
3) "un asemenea limbaj", "comentarii abjecte": sunt ţigancă, soro, nu ştii că noi ne băgăm şi ne scoatem mereu?
4) "baragladină", DEX-ul online scrie că înseamnă ţigan. Şi nu ţine de sexul biologic, la fel cum nici cioară nu înseamnă că ţiganul e ţigancă. De unde se vede treaba că cei mai mari antisemiţi sunt evreii înşişi şi cei mai anti-ţigani sunt minoritatea rroma.
http://dexonline.ro/definitie/baragladina
5) nu mi-am propus să fiu drăguţă cu nimeni. Nu vă place de mine, veţi trece cu brio peste asta. Eu gura mare tot o voi avea şi voi spune ce nu-mi place.
6) nu mă luaţi întotdeauna în serios: aveţi simţul umorului bine, nu aveţi, treaba voastră. Nu sunt antisemită, xenofoabă, antisocială şi mai ştiu eu ce grozăvii.
[editat la vreo câteva ore distanţă].
Uite so_26, ca să îţi arăt că nu sunt chiar aşa de scorpie şi că îţi înţeleg starea de spirit, îţi pun o melodioară care să îţi meargă la inimioară:



[editat 25/07/2010, la vreo lună jumate distanţă]
poza lui so_26 e aceeaşi cu profilul şters de pe gayromeo dodo1038.
Aceeaşi Mărie cu altă pălărie... cum se întâmplă des pe gayromeo.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.