Saturday, June 19, 2010

englezii noştri dă pă gayromeo

Mi-am propus să învăţ din inţelepciunea celor ce postează  pe gayromeo în englezeşte.
Nici dacă citeam filosofie în limba lui Shakespeare nu cred că aflam atâtea.
Bunăoară, ştiaţi că la bătrâneţe nu puteţi fi cu minte dacă nu aţi fost în tinereţe fără minte?
Ne-o spune un spion de la Cluj:
spy_b00y
"you can't be old & wise if you were NeVeR young and crazy :) "

Un constănţean ne învaţă militantism (gay?):
amonsarius
"fighting for what is right isn't a waste"
Cică să luptăm pentru dreptate. Eu primului care îmi contestă drepturile cetăţeneşti promit să îi dau cu poşeta în cap.

La modern_lover nu prea am înţeles ce vrea să zică, am nevoie de exegeză, deh vârsta şi probabil prostia mea:

"Modern love is an overrated shit, it's of no consequence. Show me disproof or just earn more, rent a soul and fuck it better"

Altul mă învaţă să fiu hotărâtă în viaţă, un îndemn genul "Zoe fii bărbată":
"A man who wants something will find a way. A man who doesn\'t will find an excuse."

Dragele mele dragi, ce o să mă fac? Eu nu ciripesc nici aşa de bine pe limba lui Shakespeare, şi nici nu sunt izvor de înţelepciune ca să dau din mine atâtea chestiuni deştepte.
Oare voi impresiona pe cineva vreodată?


Ah, era să uit, nici nu-mi place să fac copy si paste din dicţionare de citate. Nu-mi place.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.