Sunday, June 27, 2010

ah mircul ăsta

Mirck... Mai ţineţi minte?
Era la modă pe vremuri, intra lumea şi se lăbărea pe vorbe...
Acu' a rămas o biată faună de handicapaţi, incapabili să se adapteze noilor realităţi.
Mereu aceeaşi, uitaţi de vremuri, cu nişte clişee la fel de înţepenite ca şi ei. Păstoriţi de nişte opi, cu o scara ierarhică ce ar face să pălească curtea unui sultan otoman. Puah.
Ce mor eu după:
a / p?
asl
ce cauţi?
(asta cu ce cauţi în mod special mă scoate din sărite).Aşa încât azi am decis să iau măsuri.
Iată o mostră:
el  sal
eu]  sal

el  c cauti?
eu  mi-am pierdut protofelul 

el  e pula
eu  nu e pula e portofelul
el  ok
 el  pa
 eu  aia n-am piedut-o inca
 eu  unde pleci?
 eu  inca nu circula metroul

(aia cu metroul e dint top, metroul începe să circule pe la 5...of ce babă rea sunt şi eu -a bitch!).
"

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.