Sunday, June 27, 2010

este decât ora 7 dimineaţa

Acest agramatism mă înnebuneşte. Faceţi ceva dragele mele, luaţi un manual de română, nu ştiu zău, nu mai stâlciţi aşa limba lui Eminescu!
Iarăşi pe mirck, de data asta de vorba cu AndreiBumBum, in forma sa prescurtată _me36
 .
el: sal
eu  sal
 el cf

eu  bn,tu?
 el bn.; 36 m buc, paros...jos ras
  eu (rea ca de obicei):
pacat ca nu esti epilat, cumpara si tu ceara
 el: decat jos (aici am explodat, gata, urlu!)
 eu, si mai rea decât de obicei, o adevărată scorpie: 
ei daca esti decat jos e bine, bine ca nu esti decat sus
 [el râde]
 el: cum arati?
eu: 
183 83,  eu sunt epilat decat sus
 [el râde]
 el: a sau p
 eu  ce-i aia?
 el: activ sau pasiv?
 eu: exista asa ceva?
 el:, descoperitor de noi specii: da
 eu, cu un aer vag de naivitate:  eu credeam ca noiua gay-ilor ne place pula
 el, înţelept:
unii o vor, altii o dau
 eu, proastă ca de obicei:
adica aia care o dau, nu le place sa o ia?
 el, tot înţelept aia sunt versatili
 eu:  si la activi nu le place sa o ia?
 el:
de exemplu...io am facut pana acum decat de 2 ori...69 (a doua oară, nu se poate, e un coşmar pe 2 picioare!)
 eu:  asa si cum a fost?
 el: a fost ok, m-a stors de tot. [râde]
 eu: 
adica tu nu decat o dai sau o iei,  si si
 el:; nu am dat...nu am luat anal
 eu: 
aha doar oral (aici din păcate mi-a scăpat, am uitat să scriu decat)
 el:  exact
 eu:  nu te atrage anal?
 el:;
nu stiu; poate incerc, ai loc?
 eu: 
desigur decat la mine fac sex [mint cu neruşinare]
el; si poze cu tine...gol?
 eu:  decat imbracat
 el:  eu decat gol ( a treia oară, am murit, e mai rău decât în filmele horror)
 el: wcam ai?
 eu:  da.

 el: te vad gol?
 eu 
decat in parc. Daca vrei sa ma vezi gol hai in Tineretului [parc din Bucuresti] intr-o seara si alergam fara chiloti pe noi, cu membrele in vant
  el, gata să alerge cu pula-n vânt seara prin parc, dar cu o condiţie: mai intai pe cam
 el: zi id 
  eu /ce dracu' să inventez?): la_mare_la_soare

el: ti-am dat buzz, ai primit?



No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.