Monday, June 21, 2010

cai verzi pe pereţi

Dragele mele drage...
De mult suspectez că majoritatea alergăm după cai verzi pe pereţi.
Am pus la cale un mic experiment.
Am publicat un anunţ fals pe gayromeo, fără poză, cu email neverificat.
Iată textul anunţului:
"student, incepator, astept seriozitate si discretie maxima (am prietena)"
profil;
Anunţul a fost publicat duminică seara, in jurul orelor 22 iar luni dimineaţa în jurul orelor 6 am verificat răspunsurile.
Halucinant.
Măi fetelor măi, chiar aşa de rău v-a prostit internetul ăsta? Sau e de la mama natură?
24 de răspunsuri diferite
Oare ce să fi prins aşa?
1) vârsta: 21 de ani
2) student: crează impresie de seriozitate.
3) prietenă: fascinaţia heterosexualului! Plus discreţie şi seriozitate din nou.

Păi dacă eram fată rea de mult vă goleam portofelele dragelor, vă făceam şi de numerele de card :)
Doamne stau şi mă minunez că mare ţi-e grădina. Eu pe acest blog cred că mi-am răcit gura de pomană...
Iată din răspunsuri:
"hai salut
nu folosesc mess-ul si nu stau prea mult timp la calculator
daca esti dispus sa ne vedem la un suc, o bere si sa vorbim eventual sa incercam si ceva mai mult astept si eu un reply la acest mesaj
disrte, curat si educat " (37 de ani)
altul:
"salut !
vrei sa vb sa ne cunoastem ?
daca da astept sms di mess si vb mai multe pe mess
sincer suna interesant anuntul tau de pe profil si eu sunt fff discret
dar sunt din TM
eu zic sa vb pe mess mai multe si ne si putem vedea pe web
saten albastri 170/59kg 40ani TM
sms si daca nu ai nimica in potriva adica referitot la distanta este ok
nu se stie poate vre-o dat vi si prin tm
dar mai bine vb pe mess mai multe
ceao o seara placuta Marian .....! gay
" (41 de ani)
primesc sfaturi de la un poliţist cică:
"salut
daca imi pot permite sa iti dau un sfat
sterge faza cu "am prietena" , la un moment dat vreo panarama de pe aici se va folosi de asta ...si nu in avantajul tau
" (35 ani). Plus insistenţe să ne cunoaştem.
Şi aşa mai departe.
Iată statistica ofertanţilor:

varsta poza
28 1
22 0
36 0
24 0
35 1
27 0
27 1
23 1
30 0
41 0
26 1
45 0
29 0
41 0
37 0
39 1
27 1
29 0
40 1
22 1
19 1
26 0
21 1
35 1
Vârsta medie:peste 30 de ani
Alte concluzii: oare de ce înţepenim noi majoritatea gay-ilor la vârste de 20-25 de ani? Cu ce e mai rea o pulă de 40 de ani? Uite eu am supt sămbătă undeva pe lângă Capitală un nene cu păr alb, care împlinea chiar în ziua aia 41 de ani. A fost o plăcere! Pulă mai frumoasă şi exclamări mai tari ca alea mai rar! Lovit la mână că tocmai spărsese într-un Cazino din Bucureşti un aparat care al naibii nu vroia să îl lase să câştige... Scândură (pe gustul meu deh). Mmmm, mai vreau şi altă dată frumuseţe de pulă! Nu zic nu la puşti, dar încerc totuşi să rămân cu picioarele pe pământ.
Altă concluzie: diperarea şi singurătatea. Duminică noapte şi luni dimineaţă vânezi prospături pe gayromeo?
Faceţi dragele mele ceva cu viaţa voastră, ce naiba. Reveniţi în realitate...

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.