Sunday, June 27, 2010

ce cauţi?

Ştiţi că ador expresia asta pe mirc sau într-un email.
Intru pe mirck, nu trece un minut şi citesc cuvintele magice de la alfa69. Pe ăsta am decis să îl asasinez
El: ce cauţi?

Ah lasă că vezi tu, te saturi să mai spui vreodată ce cauţi.

Eu:
măi caut un lcd high def dar sunt inca scumpe
 

El zice:
ok

Eu, nu renunţ cu una cu două, să creadă el că a scăpat!
Zic:
 si nu am nicio sansa cu tva-ul asta nou

El, mă încurajează să trec peste toate greutăţile vieţii.
Zice:
asta e o sa ne descurcam intr-un fel 

Eu nu renunţ nici moartă, să crezi tu că ai scăpat, tot te fut cu ce caut, na!
Zic:
 eu fara lcd nu ma descurc, simt ca nu mai pot, m-am saturat de tv-ul meu vechi!!!!!!

 A tăcut! Pe mine una nu o să mă mai întrebe niciodată alfa69 ce caut.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.