Friday, April 9, 2010

succesele mele pe gayromeo

De când mi-am deschis cont pe gayromeo am un succes nebun.

Sunt o fericită. În fiecare zi primesc câte un mesaj care îmi scoală automat instrumentul.
"Salut"
Uneori mesajul este însoţit şi de un id de mess:
"sal id meu (...)"
Bineînţeles de la un utilizator fără poză, de pildă:
www.gayromeo.com/costinandrei40
Dacă am imprudenţa să nu răspund, costinandrei40 insistă cu trei semne de întrebare:
"ia zi teai gandiat dai add la mes???"
Fetelor, nu ştiu ce e în capul meu de babă bleagă. În loc să mă arunc pe ocazie, fac pe ţâfnoasa şi tot nu răspund. Ba mai şi blochez pe costinandrei40. O să mor zbârcită şi singură.

Ba nu o să mor zbârcită şi singură, sâc. Eu sunt norocoasă şi mă asaltează bărbaţii.
Bunăoară:
www.gayromeo.com/padrino200928
El:
"salut"
 Eu:
"salut"
El (mirat, iarăşi cu patru mirări de întrebare):
"ce faci vrei sa ei muie vad nu????"
Eu (deloc mirată, nici indignată):
"da, vreau să iau muie."
El
"ok platesti"
Eu (nici de data asta mirată):
"lasa-ma."
El (dând fumul de la o ţigară de contrabandă afară din piept):
"paaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa"
E politicos şi şi-a luat la revedere. Iar eu sunt o acritură bătrână care nu ştie să aprecieze frumuseţe de băiat. Parcă tot mor singură.
Am inaugurat mai de mult o grădină zoologică şi am dat cred eu numeroase exemple:
gradina-zoologica-diverse-specii-de.html
pradatorul-neogen-httpwwwneogenrovior20.html
alt-celebru-pradator-neogen.html
discretia-barbatului-de-43-de-ani.html
fildo-de-pe-gayromeo-imn-catre.html
Şi lista poate continua evident.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.