Tuesday, April 6, 2010

frumusete_de_baiat isteric okay ro

Okay e numele site-ului, el saracul nu e okay.
http://prieteni.okay.ro/profil~user-frumusete_de_baiat.html
E a doua confirmare că heterosexualii feminini care aleg calea homofobiei pentru a lupta contra propriei feminităţi sunt isterici.
Am mai vorbit de unul mai de mult.
http://gay-in-romania.blogspot.com/2010/03/homofob-isteric-neogen-alexgrig85.html
La Frumuseţea de Băiat, un simplu spam a declanşat un fluviu de înjurături necontrolate. Zbierate în plină stradă dacă eram faţă în faţă. O râşniţă isterică. La fiinţele isterice aceste atacuri se corectează printr-o palmă zdravănă (vorbesc serios, nu e glumă).
Ce mai descoperim la Fruuseţea de băiat? Ochelarii fumurii de mafiot de Câmpina, pozele făcute în Italia. Ca şi cum cele 59 de kg şi 1,78 m ar puttea fi vreodată compensate de fumuriul misterios al unor lentile de plastic, fotografiate în ţara clanurilor care-şi fac cruci în biserici şi se împuşcă pe străzi.
Sau poate aceste lentile maschează sprâncenele pensate ale unui metrosexual.
Eu:
"Salut
Frumos

profil, felicitari.
Imi place mult sa o sug si o fac foarte bine.
Mi-as dori mult sa te cunosc.
Id de mess:(...)
"

el:
"si mine imi place mult sa iti fut toti morti in gura si sa iti iau toata rasa in pula dar cel mai mult imi place sa ma slobozesc pe fata ta de melc must sugator si saraciu ce esti multa muie la toata rasa si familia ta de boschietar daca ai si asa ceva jegos muist si fatalau ce sti sa ma pis pe tn si sa mananci chilul lui mama"

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.