Wednesday, April 21, 2010

perle gayromeo (9) sugarplum

Aşa cum am mai scris mai demult sunt nişte întrebări la care mi se face părul măciucă (http://gay-in-romania.blogspot.com/2010/03/curva-gayromeo-aladin1990.html).
Oricine s-a chinuit cât de cât să completeze chestionarul gayromeo şi să-şi pună pe net aspiraţiile va face un atac dacă e luat cu asemenea întrebări.
Una din ele, la care îmi creşte automat tensiunea: "ce cauţi?"
Dragele şi dragii mei, dacă nu ar fi aşa de clar precizat în anumite profile... Sigur marea majoritate a profilelor sunt făcute la repezeală. Unele conţin citate din autori (luate cu copy şi paste de pe te miri ce pagini), altele conţin texte de melodii, altele pur si simplu nu conţin nimic, doar nişte semne de punctuaţie sau litere înşiruite la întâmplare. Cele mai drăguţe sunt cele care conţin indicaţiile echipei gayromeo de completare a unui profil.
Evident dacă vrei să creezi cât de cât o impresie de seriozitate, atunci te oboseşti să completezi cu mânuţele tale un minimum de informaţie. Şi acest minimum e omenesc să includă şi ce tip de partener îţi doreşti, tocmai ca să nu răpeşti inutil timpul altora sau alţii să ţi-l răpească pe al tău.
Bun, profilele superficiale arată în general că avem de-aface cu o persoană superficială. În cel mai bun caz poate nu avea chef să scrie în acel moment şi va reveni mai târziu cu preţioasele informaţii.
Nu am nimic împotriva superficialilor, atât timp cât stau în banca lor şi nu mă deranjează.
Dar dacă apucă vreunul să mă deranjeze, atunci să te ţii. Toată răutatea mea de mâţă bătrână se mnifestă în zburleli sau ironii mai mult sau mai puţin ieftine.
Iată de pildă eroul acestei postări:
www.gayromeo.com/sugarplum
El:
Salut cf

Eu:
salutare, binişor, tu?

El:
Si eu,, ce cauti?

Aoleu, mi-a sărit tensiunea!

Eu:
un mascul cu ochelari fumurii şi mai ales superficial. [nota mea: in poza de pe gayromeo sugarplum are ochelari fumurii]

El:
Lol. Eşti sigur?

Eu:
da.
de ce scrii asta, nu crezi că te plac?


El:
Nu ştiu.. Mă placinta?

Eu:
cum sa nu doar ti-am zis ca sunt mort dupa tipii superficiali.
prin urmare sunt mort si dupa tine. 

El:
Wow ce tare! Pai atunci ar trebui sa ne cunoastem.

El:
da, desigur, mă găseşti sâmbătă de sâmbătă în soho.

El:
Nu frecventez

El, un minut mai târziu:
Plus ca un tip care are abonament la club chiar mi se pare banal

Eu:
mi-ai dat idee de anunţ: tip banal caut tip superficial...

El:
O seara buna


Mă a naibii treabă, un tip profund, care Doamne fereşte să frecventeze Soho. (Pentru cine nu ştie, bar de bulangioace din Bucureşti: http://www.sohobar.ro/). Ba a dracu' monument de seriozitate, îşi permite un tip care întreabă "ce cauţi" să pună şi etichete celor care nu se mai obosesc să întrebe şi coboară direct la sursa plăcerilor.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.