Friday, April 23, 2010

Victor Roncea si homofobia

Ah Victoraş ăsta. Tot am spus că  femeile ratate sunt bărbaţi homofobi (sau parcă era invers? Adică bărbaţii homofobi sunt femei ratate). Aţi citit asta?
http://victor-roncea.blogspot.com/2009/05/sponsorii-homosexualilor-soros.html

Proasta de mine eu credeam că nu are succes postarea lui, deoarece am văzut un singur comentariu. Dar Victoraş, băiat deştept, a activat moderarea comentariilor. Şi a lăsat unul singur, ameninţător şi anonim.
Dar lasă că după ce vă amuzaţi cu Victoraş citiţi şi răspunsul lu' baba de dedesubt.

Dragă Victoraş,

1) ia afuristeste-ma si zi ca o sa mor in iad


2) DA, ne-am propus un tel ascuns: pana in 2099 toata Romania sa fie homosexuala si sa ne reproducem in vitro. Vor fi selectati doar embrionii care se dovedeste prin analize ca au inclinatii homosexuale, restul vor fi distrusi

3) Postarea dumitale are un succes nebun: a comentat un extremist de dreapta si un membru al miscarii subterane de convertire a romanilor la homosexualitate.[adica eu, dar probabil nu va apărea comentariul meu, că nu va fi aprobat de Victoraş]

4) pentru ca iti doresc tot binele din lume tin sa te anunt ca intr-o seara ti s-au administrat pastile de somn si ti s-a plantat un cip de urmarire de catre serviciile secrete (nu spui care). Totusi acest cip nu bate in Zimbabwe: fugi repede acolo!

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.