Friday, June 8, 2012

poponarii sug pula la barbati

Nu ştiu altele cum sunt,dar mie îmi place să sug pula la heteroi (aşa îi numesc eu pe heterosexuali).
Este excitant să te joci un pic cu ei, să duci muncă de lămurire, să îi vezi cum îşi pun tot soiul de probleme (cei mai răsăriţi au probleme morale, cei mai fricoşi se cacă în pantaloni de frică să nu fie văzuţi să nu se audă, etc.). Munca de lămurire mi se pare cea mai interesantă. Apoi jena lor, nu prea ştiu ce să facă, cum să reacţioneze când îi sugi.
"Iţi place?"
" E bună? Este de ajuns de mare?"
"ce simţi tu când sugi pula?"
"Ce gust are sperma?"
"unde îmi dau drumul?" (nu-i aşa, slobozul e ceva murdar, ei vor să fie drăguţi şi să arunce în altă parte. Sunt total indignată, le răspund: "cum? asta e partea cea mai frumoasă!" Şi să îi vezi ce curaj prind, cum ţi-o înfig până în gât. Era acolo fantezia, dar nu prea îndrăzneau...
Mmmm.
Dar iarăşi, să nu credeţi că sunt singurică pe lume.
Pe forumul justusboys am găsit şi nişte fete de America curioase foc să vadă cum o fi să îi propui unui heteroi să îi sugi pula
Vă spicuiesc:
1: Sunt curios să ştiu dacă cineva a intrebat vreodată un necunoscut hetero dacă vrea să dea o muie.
2. În cel mai rau caz vei fi tratat cu refuz.
1 din nou. NU, în cel mai rău caz m-ar pocni in muian.
3. Am un prieten care se ia de toţi care îi sună la usă. Vin la el, îi suge şi la revedere. Mie mi-ar fi frică să nu îmi dea cu şutu', dar lui nu.
4. Eu nu am intrebat, sună un pic periculos, dar mişto.
5. Am fumat deja chestia asta.
După asta vin povestirile, fiecare fată cu experienţa ei. Una i-a rugat pe prieteni să o ajute. Oamenii, egoişti, nu prea au lăsat-o să le sugă pula. I-au arătat-o doar. Un prieten mai inimos a vrut să o ajute, s-a labagit şi a lăsat-o totuşi să facă curat la locul de muncă. Prietenul la nevoie se cunoaşte!

Care va să zică nu sunt singurică pe lume, mă bucur tare. Vă pup pe cel mai frumos instrument care v-a vizitat vreodată mansarda.
.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.