Thursday, May 26, 2011

marius dugulescu pdl

Dragele mele dragi,

În luna aprilie 2011 au fost amplasate nişte panouri în marele oraşe ale ţării care încercau să explice poporului românesc că orientarea (homo)sexuală nu este o boală. Şi în Timişoara, metropola vestică, a fost amplasat un asemenea afiş, conform cu acest articol  Aceste panouri arătau imaginea estompată a unui bebeluş căruia i se lipeşte o etichetă: "homosexual", în loc de eticheta cu număr de la maternitate. Ce au înţeles căpiaţii extremişti şi creştini din România? Că aceste afişe sunt propagandă homosexuală, care încearcă să corupă minori. Ce sugerau aceste afişe? Că orientarea sexuală este probabil înnăscută (sau este o opinie din ce în ce mai răspândită) şi că homosexualii suferă de disriminare de la cea mai fragedă vârstă. Gândiţi-vă un pic ce vi s-a întâmplat în copilărie sau adolescenţă şi reaminti-ţi-vă ce frică v-a fost să nu se afle, să nu fiţi bătuţi, să nu îşi bată restul joc de voi.

Iată reacţia lui Marius Dugulescu, deputat PDL de Timiş, citat aici
"Eu le recunosc drepturile, insa sa si le tina in spatiul intim nu in spatiul public, in centrul Timisoarei. Eu am ramas stupefiat de acel afis, din care vad un copilas purtand acea inscriptie ca si cand ar avea catuse. In timp ce toti crestinii se sfiintesc si se pregatesc de Paste, aceasta minoritate imprastie mizeriile in spatiul public. Eu nu agreez promovarea de acest gen inaintea praznicului Invierii Mantuitorului"
Absolvent de teologie baptistă, pastor baptist, din 2008 deputat PDL de Timiş, conform paginii personale,
Eu ce să vă spun? Un partid care tolerează asemenea atitudini nu va mai fi niciodată votat de mine şi sper că nici de voi.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.