Tuesday, May 3, 2011

politia romana si covrigii. Schengen.

Consituţia României garantează libertatea de expresie. Textul de dedesubt este un pamflet ce conţine expresii licenţioase folosite în limbajul cotidian de Bucureşti. Dacă nu doriţi să le citiţi (le tot auziţi) vă puteţi opri aici cu cititul.

Dragii şi dragele mele,

Sora voastră trăieşte în capitala României București. Bucureștiul este o metropolă sud-est europeană. Locuitorii orașului meu sunt afaceriști înnăscuți: știu să facă bani și din piatră seacă.

Vă învață sora voastră:

1) faceţi rost de 1-2 navete vechi. Navetele sunt nişte cutii goale în care se transportă pâinea şi alte alimente. Nu e nevoie să le spălaţi.

2) aşezaţi navetele la ora 4 jumate dimineaţa pe un trotuar în dreptul unei staţii. V-aţi prins: e taraba voastră. La ora 5 opreşte o maşinuţă şi se deschide portbagajul. De acolo ies alte navete pline cu covrigi. Navetele le puneţi pe tarabă şi vă aprindeţi liniştite o ţigară deasupra covrigilor.

3) cine se scoală de dimineaţă departe ajunge. Tot creştinul care se duce la serviciu, între o cafea la pahar de plastic şi o ţigară gustoasă va lua şi un covrig. Într-o oră vindeţi covrigii, nu vă faceţi griji.

4) acuma urmează combinaţia: vă guduraţi şi voi cu 10 lei pe lângă gabori. Nu merge din prima, s-ar putea să trebuiască să mutaţi covrigii mai la vale. Dar dacă vă guduraţi destul găsiţi sigur un om. Că si ei sunt oameni.

Nu mă credeţi? Ia dechideţi ochii bine când ieşiţi chiauni şi chiaune din baruri. Sunt covrigi în staţie? Da! Sunt puşi în navete pe trotuar? Da! E mai ieftini ca la chioşc? Da!

Acuma dacă vreţi să mă credeţi bine, dacă nu păcat. Să moară ce-am mai scump, mânca-vaj pulile voastre, sora voastră nu vă minte. În dimineaţa asta aud la vânzătorii de covrigi: "cât o sută? Dau o sută, vin în fiecare zi, nu vreau să am probleme." Ea, soţia, vânzătoare, discuta cu el vânzător, înainte de despărţire. Da, mâca-vaj slobozu, vă spune sora voastră fă nebunelor: aşa e bine să discuţi treburile cu bărbatu-tău înainte. De aia e bărbat şi voi femei. Şi nu uitaţi fă: şi gaborii e oameni: trăţi şi voi trăiesc şi ei ce pula mea.

A, era să uit: s-au trezit nişte muişti din parlamentul european (trei la număr) să ne refuze în şmenghen. Cică gaborii de la noi e conrupţi. Bă pişamaş pe voi: conrupţi sunteţi voi cu tot neamu vostru..Eu sunt ruptă nu conruptă.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.