Sunday, April 22, 2012

Pavel Corut homosexualii si nebunia


Aţi auzit de Pavel Coruţ? Eu am auzit vag de el. Da' azi l-am descoperit, mânca-l-ar mama de deştept. Ne-a descoperit: suntem bulangioaice pentru că cineva ne-a corupt telepatic. Adică vecinul meu, bulangiu notoriu, s-a gândit noapte şi zi la găoaza mea când eram eu la liceu. Şi ce să vezi? A început să mă mănânce găoaza, aşa prin telepatia gândurilor vecinului meu.
Citat din Coruţ:
" Intr-adevăr,homosexualii sunt bolnavi psihic cu intense trăiri emoționale[implicit cu emisii telepatice puternice],nu neapărat criminale... Oamenii de știință morali au de luptat câteva decenii pentru a legifera descoperirea absolut certă că homosexualitatea este o boală psihică contagioasă prin telepatie și a include-o în rândul bolilor contagioase cu tratament medical obligatoriu."
Eu una mi-am pierdut speranţa că dacă s-ar uni telepatic toţi oamenii de ştiinţă morali l-ar putea vindeca vreodată pe Coruţ.
Coruţelul are o turmă de şui pe lângă el, unul mai şui decât altul, răspândiţi pe toate continentele şi în toate ţările.
Românica e pe locul intâi. Iată ce a păţit o biată creatură de la un homosexual, în Suceava:
"Asta e nimic...ce ziceti daca ar fi venit sa va pupe de la revedere? ;D Intamplarea, in sine destul de amuzanta daca i s-ar fi intamplat altuia, s-a petrecut la Suceava la o pensiune unde stateam. Homosexualul era patronul pensiunii(avea peste 50 de ani si purta mesa...o minunatie de "lady") si prieten cu cineva din grupul nostru de 3 persoane. De fiecare data cand dadeam mana cu el ma spalam dupa. La plecare i-a venit proasta idee sa ne ia la pupat pe toti. M-am prins din prima care-i erau intentiile cand s-a apucat sa il pupe pe primul, un barbat. S-au pupat ei, toate bune desi undeva imi suna un clopotel tare de tot. A trecut la femeia din grup. Cand am vazut mi-am zis scurt:"am bagat-o pe maneca, eu sunt urmatoarea tinta". Presupunerea mi s-a adeverit  cand il vad venind spre mine cu bratele deschise...zic aoleu, pazea!!! insfac bagajele in mana, las la o parte politeturile fata de gazda, ii intorc spatele ;) si tuleo pe usa si pe scari in jos. In urma mea ceilalti 2 strigau de zor:"Ovidiuuuu", zic n-aveti decat sa strigati cat vreti ca eu sa ma las pupat nici mort, le dau dracu de politeturi, fuga e rusinoasa dar e sanatoasa :)...."
Continui să mă minunez câţi nebuni sunt în Românica noastră. Dacă nu mă credeţi citiţi tot forumul Coruţelului.


No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.