Friday, October 28, 2011

psihopat: iulian codrut stanescu

Mai am psihopaţi în tolbă. Românica nostră este plină de deranjați. Pe Iulian Codruţ Stănescu îl păstrez la frigider de astă vară.
Acest domn mi-a comentat profilul neogen cu următoarele:

(dacă aş avea un pistol mitralieră... cred că aş face exerciţii pe gay.)
Cine credeţi că este psihopatul?
Pe neogen a fost duncan_macleaud.
La profil avea un PS:
un scurt P.S. IMI PLAC FEMEILE NU SUNT GAY daca as avea un automat i-as impusca pe toti
Duncan MacCleod era un personaj dintr-un serial, justiţiar, nemuritor, care tăia capetele celorlalţi nemuritori.
Între timp profilul neogen a dispărut. Dar iată o amintire a acestuia:
Am căutat pe net această purcică. Şi i-am descoperit blogul. Este tenor. Este preocupată de francmasonerie. Nu ştiu dacă se gudură şi ea pe lângă francmasoni sau chiar face parte din "clan". Îmi place să cred că francmasonii îşi aleg persoane echilibrate psihic.
Are şi pagină de facebook
Purcica se învârte în lumea show-biz-ului, plină de gay. Bine că nu e dotată cu armă mitralieră că ne decima artiştii. În aşteptarea uneia se îndoapă cât încape. Şi încape, am vazut tonajul din poze. Eu cred că acest personaj ar trebui aruncat la coş de lumea show-biz-ului, ne face de ruşine. După psihoterapie poate are ceva noroc la fanfara din Cişmigiu.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.