Thursday, November 24, 2011

caut partener gay roman pe gayromeo

Caut şi eu un tip activ. Da, sunt babă, dar încă mai am chef.
Mama GayRomeo are o ofertă variată din care spicuiesc:
1) Remusjamal
"sunt un tip frumos, arăt bine".
Ce modestie.
2) try_me_men se descrie aşa:
"blablablablablabla"
Interesantă descriere.
3) sectoristul îi bate pe toţi în descriere:
"Acesta este titlul profilului, apare în rezultatele motorului de căutare şi are ca scop atragerea altor utilizatori. (15 - 200 caractere)"
Ce să te aştepţi de la un sectorist....
4) ctin_ctin, activ de 50 de ani, ne trimite la plimbare în prezentare:
"mai tarziu acum nu am chef!"
O fi obosit şi el.
5) pompilius de 22 de ani:
"Valoarea şi tăria omului se vădesc în încercarile vieţii."
Ce moralist. Nu doresc să mă dăscălească nimeni.
Şi în general toţi se feresc ca dracu' de tămîie să îşi arate faţa pe gayromeo. Dacă totuşi şi-o arată e de rău. Nu înseamnă că li se rupe pula de ce vor zice vecinii, rudele, prietenii, nevestele. Înseamnă că nu mai au nimic de pierdut şi vor să vă golească buzunarele.

Mai există însă şi oameni serioşi:
De pildă aladin1990
"persoană serioasă în căutare de ceva serios"
Problema mea este că acest om serios cerea în 2010 bani pentru sex (vezi aici).
Aşa că reies următoarele:
1) sunt bătrână
2) gayromeo: lăsaţi-vă speranţele la intrare.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.