Thursday, September 9, 2010

pericolul creştin din noua dreaptă

Noua dreaptă promovează familia tradiţională românească (care o fi aia?), valorile creştine şi se manifestă contra devierilor comportamentale cum ar fi homosexualitatea. În plus ni se cere nouă homosexualilor ca dacă pretindem toleranţă să fim şi noi toleranţi.
Noua dreaptă ne spune că nu are nimic cu homosexualii, dar cu condiţia să nu se manifeste în public, să fie homosexuali la ei acasă şi să nu facă propaganda acestor relaţii.
Ah ce frumos, şi eu vreau exact la fel de la creştini, ca să fiu rea, na!
Eu sunt de acord să nu mă manifest în public ca homosexual dacă şi creştinii nu se manifestă în public ca creştini. Sunt creştini, foarte bine să fie la ei acasă, dar să nu facă propaganda acestei religii pe stradă.  Ei nu mă luaţi în serios, nu sunt handicapată. Nu au decât să facă câte mătănii vor, inclusiv pe stradă. Le mai dau voie să-şi facă cruci în tramvai, nu mă deranjează. Mă deranjează că după ce au făcut cruci slobozesc seminţe pe jos, asta da, mă deranjează.
Apropos ştiaţi că  trecerea la creştinism se pedepseşte cu moartea în anumite state musulmane? Tot în numele credinţei tradiţionale.
Eu nu pretind toleranţă, pretind egalitate. Nu am nimic împotriva creştinilor, musulmanilor, evreilor, buddhiştilor, atâta timp cât nu confundă religia cu drepturile cetăţeneşti.  Doctorii din suita Noii Drepte nu-i numesc doctori, psihologii de acolo nu-i numesc psihologi, etc. Îţi trădezi cu siguranţă meseria dacă o amesteci cu convingerile religioase sau politice.
Refugiul în valorile creştine pe care îl promovează noua dreaptă este o imbecilitate în secolul al XXI-lea. Globalizarea face din omenire un mare sat. În curând este posibil ca şi în Românica musulmanii să fie o comunitate importantă. Ce vor face atunci cei de la Noua Dreaptă, de care valori creştine tradiţionale vor mai lătra?
Noua Dreaptă este violentă. Faptul că au câţiva oameni care dau bine pe ecran nu ascunde marea masă a brutelor care gravitează în jurul lor. Nişte psihopaţi gata să lovească şi să mutileze, la fel cum au făcut toţi extremiştii de dreapta de fiecare dată când au avut ocazia: legionarii în România, naziştii în Germania, fasciştii în Italia.
Este suficient să citiţi comentariile psihopaţilor la filmuleţul de pe youtube, postat cu mândrie de Noua dreaptă. Unul de-şi zice Gardianul  urzeşte cu mânie creştină viitoare atentate.:
"Primul poponar pe care l-as impusca ar fi NAOMI dar avand in vedere ca traim in Romania probabil lar scoate martir(a) :)) Un poponar care a murit ptr cauza lor etc."
Vă sună acum cunoscute asasinatele legiunii din România?
Delectaţi-vă cu noua dreaptă dedesubt:

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.