Sunday, September 12, 2010

Florian Ioniţă florian1950 neogen

Am făcut un profil pe neogen, o mică farsă, în care am pus poza primarului din Reykjavik în travesti. Primarul e actor de comedie, aşa că sunt convinsă că m-a iertat deja. S-a travestit pentru a deschide parada gay din vara lui 2010. Primarul nu e gay.
Textul profilului:
"Îmi place să mă travestesc. Am deja soţ (faţa mascată), doresc doar admiratori."
Profilul meu continua să reveleze mârlănia de Românica.
Eu vizitez profile pe neogen, nu comentez niciunul, nu trimit niciun mesaj dacă nu mi se scrie. Totuşi câţiva drăgălaşi se simt mereu obligaţi să mă comenteze negativ.
Iată de pildă Florian (Florica) Ioniţă (florian1950) de pe neogen nu se poate abţine să nu îmi comenteze profilul:
"HAI SICTIR" (adică ceva de genul marş). Şi ca să fie sigur că nu ripostez mă blochează..
Frumos nevoie mare şi cu nişte cosiţe de invidiat chiar de către Maria Dragomiroiu, Florian Ioniţă este totuşi homofob. Eu mai degrabă aş spune că e vorba de invidie, întrucât primarul din Reykjavik are o machieuză mai talentată şi nu i se văd ridurile:
[update 13/09/10]
Florica Ioniţă nu se lasă una cu două. Şi-a făcut program zilnic de postat comentarii
Iată încă o drăgălăşenie:
eşti dus(ă) rău de tot cu capu'... îţi recomand un "tratament?!"... dimineaţa... la prânz... iar seara...


Şi eu îi recomand cât mai multe ţigări, poate ne lasă mai devreme ...

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.