Tuesday, February 2, 2010

ţepari de pe internet, nelu_pony (prieteni.okay.ro)

Primul ţepar, cel de azi.

Profilul utilizatorului:

http://prieteni.okay.ro/profil~user-nelu_pony.html

Mesaj trimis:
"Salut
(bla bla)
Imi place mult sa o sug si o fac foarte bine.
Mi-as dori mult sa te cunosc.
Id de mess: (...)

Mesaj primit:

salut,imi place prestatia ta nr meu este:0762 ***226;
0766***018 te pup dulce sunama

Evident cand ţi se oferă 2 numere de cosmote incepi sa te indoiesti. A vrut sa i-o faca cuiva.
Cea mai buna idee ca sa nu imi stric ziua:
Dau sms si rog sa imi trimita textul de sms inapoi.
Raspuns sms
e numaru lu ma-ta.

Deci cine stie ca a primit sms-ul stie si pe cine sa injure.

Pozele lui:
 

 


Insistente (alt mesaj)
pari un baiat serios si atragator,chiar as vrea sa ma vad cu tine te pupici

Pentru cine se încumetă să cunoască diverşi pe internet: verificaţi cu atentie orice informaţie vi se oferă. Vi se dă un numar de telefon? Mai mult ca sigur e o farsă. Trimiteţi un sms politicos şi apoi cereţi-i să vă spuna textul din sms.

Succes!

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.