Saturday, February 27, 2010

scursurile homosexuale din societatea românească

Există homosexuali cu bun simţ şi homosexuali jegoşi. Homosexualii cu bun simţ se preling pe lângă ziduri. Jegoşii? Ca mine aşa, plini de obrăznicie, corupători, fără scrupule, etc. etc.. Este bine dacă te dai "gay", îţi mărturiseşti impotenţa socială şi plângi pe umărul unui milostiv. Prin această atitudine scoli creştinul din heteroi. Căci nu-i aşa, un creştin adevărat îşi iubeşte aproapele şi simte milă pentru neputincios. Dar dacă arăt bine, sunt vesel (în adevăratul sens al cuvântului), nu am nevoie de asistenţă de niciun fel (nici socială, nici religioasă), sunt complet out şi extraordinar de bucuros că sunt aşa şi în plus îi spun unui bărbat (de preferinţă heteroi) că vreau să îi sug pula?
Oooo, atunci se schimbă complet lucrurile, devin asta:
"Sper sa mori si sa ajungi in IAD! Mizeriile ca tine, care nu respecta nimic si pe nimeni fac mult rau comunitatii Gay. Nu am nimic cu homosexualii cu bun simt, am lucrat cu cativa si am ramas prieteni buni, niste oameni minunati si cu bun simt, dar tu esti o scursura care nu stie ce inseamna respectul.
Jegosule, am precizat clar ca sunt heterosexual si ca imi plac femeile, poti sa intelegi asta si sa respecti macar atata lucru
?"
Deci dacă eu aud în autobuz: "mamă ce bună e aia şi ce-aş fute-o" sau mai rău dacă aş fi lesbiancă şi cineva mi-ar spune "mamă ce ţi-as trage-o", ar trebui să perorez:
"jegosule, nu vezi ca sunt lesbiancă. Scursurile ca tine fac mult rău comunităţii heterosexuale".
Bine că mai am cred eu vreo 40 de ani de trăit până mă vor mistui flăcările iadului. Până atunci voi arăta atât de dezgustător, exact ca o vrăjitoare din Salem. Căci, nu-i așa, viciul se citește pe fața omului.
Apropos de scursuri sociale, îmi vine în minte un cor de bulangioace din Elveţia care s-a autobotezat "Schmuz" (joc de cuvinte: "murdărie" în germană). Până la urmă şi-au schimbat numele. Era prea mult până şi pentru Elveţia. Acu' sunt Schmaz. Adica eu nu sunt bulangiu, sunt murangiu, ca să ştiţi. Nu iau muie, iau mure.
Ce nu mă credeţi cu surorile din Elveţia. Luaţi de citiţi, fir'aţi ale dracu':
http://www.schmaz.ch/
http://www.facebook.com/pages/schmaz-schwuler-mannerchor-zurich/298256180450
Uite-le şi în desfăşurare (afurisite fetele!):
http://www.youtube.com/watch?v=l215JoWyKpw
http://www.youtube.com/watch?v=Z4nOGNH-S9I
Autorul blestemului de mai sus? Tot un mariner (nu vă râdeţi).
http://www.neogen.ro//sailorman_b
Altminteri nu arată rău a' dracu', păcat de prostie.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.