Friday, February 5, 2010

şuncile la românaşi

Când eram de-o şchioapă cântam la şcoală treaba aia cu "Românaşului îi place sus la munte la izvor". Al naturii domnitor putea fi comparat cu uşurinţă cu un brad verde.
Acum cred că poate fi comparat cu un balon sau chiar dirijabil.
Sunt revoltată şi cu nervii întinşi la maximum.
Cică noi bulangiii ne înfigem mereu la prospătură. Ce prospătură domne când eu arăt mai bine decât cei mai mulţi din generaţia hamburger.
Atâta nesimţire! Îi văd plescăind de zor pe la colţuri pe lângă şaormăriile alea sinistre, umflându-şi burţile de scroafe si lingându-se pe boturile de nesătui.
Puah.
Ca să vă convingeţi daţi o căutare pe neogen. Eu am ales 21 de ani, vârsta majoratului la futut şi băutură. :)
Dragele mele cred că dacă toţi bărbaţii din ro ar fi aşa, mă lăsam de bulangeală.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.