Saturday, February 6, 2010

baragladinele de pe net

Sunt o groază de borfete pe netu' ăsta.
Locul de predilecţie este gayromeo
Îşi fac rapid un profil acolo, nici nu se obosesc să dea un tiltlu sau să se descrie şi încep frate.
Iau tot ce găsesc la căutare şi:
"Salut, ce faci, vrei să vorbim?"
Răspuns (dacă mă obosesc să le răspund):
"Pune şi tu o poză."
Răspuns:
"nu am poze aici, dar dacă vrei îţi arăt pe mess".
Făăăăăă dacă mă obosesc vreodată să vă adaug în mess apăs pe butonul de print screen şi tot salvez pozele voastre.
(în pula mea de proaste că m-am enervat :))
Unele, disperate, îşi transmit id-urile de mess una alteia.
Cum eu sunt o fire mai organizată nu prea încurc lumea şi ştiu cine cum unde, etc.
Mă mai pomenesc cu o teleghidată care îmi transmite numere de telefon, îmi zice că îi plac maturii
Bunăoară asta:
simion00
M-a zăpăcit, prima dată mi-a dat un număr de cosmote să o sun.
O întreb de profil
"Nu am, dar sună-mă să vorbim, sună-mă pe orange că cosmote nu îl mai am" (la câteva zile după ce îmi dăduse cosmote-ul)
"sună-mă îmi plac maturii", mă ademeneşte cu glasu-i de sirenă.
La asemenea baragladine nu trebuie să fii Ulise ca să rezişti.
IGNORE.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.